احمق های واچوفسکی به روایت جو زدگی !!

خرید بک لینک
بشدت فرقه بین کسیکه راه رو میدونه و کسیکه توی راه قدم میذاره

میدونی مثل چی میمونه ؟ یه برنامه ریزی منظم که انگار بخوان یه فکرو بندازن تو مغز آدم !! این حرص منو در میاره خودشون میان پلن خودشونو معرفی میکنن بعد خودشون میزنن زیرش ... وات د فاک؟

الان مثلا دوتا آدمیکه واقعا ترنس زنن میرن تغییر جنسیت میدن خیلیم کار پسندیده ایه !!!!

آخه یکی نیست بگه عناتر شمارو چه به این گه خوریا ؟ ؟؟ ؟ ؟؟ ؟

تو کجات شبیه ترنسا بود ؟؟

میدونی چیه منو میسوزونه ؟ اینکه همشون دستشون تویه یه کاسس منتهی اسمشون فرق داره یه سریشون میشن واچوفسکی یه سری میشن فینیچر یه سری میشن اسمش چی بود ؟؟ اهان نولان !!

یکی میاد شاتر ایلند و میسازه یکی دیگه اینسپشن یکی ماتریکس ولی به مولا علی همشون یکین !!!

حالا من یه بار به مهدی گفتم مخالف بود ولی باور کنید همشون میخوان یه حرف و بزنن که آره مثلا ما کنترل شمارو داریم

دیدیم دیگه مگه تو ترومن نبود ؟؟!!!

همشون دستشون تویه یه کاسس ببین من کی گفتم!!!!!!

جورج اورول n قبل پیش گفت!!! ... ماها هعی داریم میگیم هعی شماها گوش ندین !!!

الان اعصابم خورد شده !! اون دوتا زنیکه ها / مرتیکه ها رفتن تغییر جنیست بدن که چی آخه ؟

آدم میمونه بعضی وقتا چیکار کنه ... حس میکنم دست و پامو بستن ... حس میکنم منم دارم میشم یکی مثل اون احمقای جو گیر!!!!

حس میکنم هیچ کس دلش نمیخواد من فکر کنم و دارن یه سری چیز میز به خوردم میدن !!

به ولای علی من به آب معدنی هم مشکوکم !! سرم درد گرفت از حرص

Fat old sun in sky is fall...

ما را در سایت Fat old sun in sky is fall دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 13 تاريخ: چهارشنبه 29 آذر 1396 ساعت: 0:59

صفحه بندی