گاها با خود اندیشیده ام که چه میشد اگر فقط اگر ... میشد سفره ی این دنیا را جور دیگری پهن کرد ... مثلا میشد بازگشت به گذشته ها ... به آن زمان هاییکه هنوز کودک بودم و خیال پرداز ...
حس میکنم به اندازه ی هزاران سال و قرن پیر شده ام و دیگر کاری از دستم بر نمی آید ... مثلا دیگر تصور خیلی از خیال ها برایم سخت است ... سخت است که باور کنم که من دارم بیست ساله می شوم . سخت است یاد آوری این مسئله که من راضیه عبدی ... تمام آرزو هایش را ریخته است دور ... سخت است و باور ناپذیر .
و به راستی که دیگر جوان نمیشوم ...
Fat old sun in sky is fall...
ما را در سایت Fat old sun in sky is fall دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 22 تاريخ: شنبه 18 آذر 1396 ساعت: 4:43