تمام روز در خانه اي به اندازه ي يك اتاق در حال فكر كردن ،درحاليكه دستم لابه لاي موهاي گره خورده ام كه الان سه روز است شانه يشان نكرده ام گير كرده بود و خيره به ساعتي كه نميگذشت مانده بودم.
و آخر به اين نتيجه رسيده ام كه كاش هيچ زمان اختيار و تصميم گيري كارهايم به عهده ي من نبود. كاش ميشد كسي برايم تصميم بگيرد و تمام عواقبش را هم خودش بپردازد و من فقط بيرون اين نمايش نگاه كنم.
كاش ميشد جاي تصميم گيري. عقل يا دل اصلا تصميم نميگرفتيم و فقط نگاه ميكرديم.
Fat old sun in sky is fall...
ما را در سایت Fat old sun in sky is fall دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 6 تاريخ: دوشنبه 22 آبان 1396 ساعت: 4:34