ايا خنده دار است كه دلمان براي دوستانمان تنگ شود و جرعت نكنيم از ترس خرد شدن احساساتمان بيانشان كنيم؟
ايا مسخره است ديگران را عجييييب دوست داشته باشيم و جرعت نكنيم از ترس درك نشدن احساساتمان بيانشان كنيم؟
ايا دلپيچه اور است كسي را نه ديده و نه شناخته همزاد خود پنداريم و جرعت نكنيم از ترس نابالغ نشان داده شدن احساساتمان بيانشان كنيم ؟
اخ كه گاهي چه قدرررر دلمان براي هرچيز كوچك تنگ ميشود ...
+ نوشته شده در سه شنبه نهم خرداد ۱۳۹۶ساعت 3:24 توسط فروزان |
Fat old sun in sky is fall...
ما را در سایت Fat old sun in sky is fall دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 16 تاريخ: شنبه 13 خرداد 1396 ساعت: 5:04